Thursday, January 23, 2014

Prieš.

Sveiki draugai. Nemažai žmonių manęs prašė papasakoti savo įspūdžius apie Kiniją, jos kultūrą, žmones ir visą kitą, todėl nusprendžiau, jog greičiausias būdas tai padaryti yra blogas, tad nereikės pasakoti kiekvienam atskirai :) O įspūdžių yra tikrai daug...
Kodėl Kinija?
Likus vos porai dienų iki išvykimo į Kiniją vis dar nesuvokiau, jog jau tuoj būsiu kitame pasaulio gale, taip toli, kur niekada neplanavau vykti. Bet gyvenimas pilnas netikėtumų. Studijuoju Danijoje, ir esu antro kurso studentas, jau senai žinojau, jog 4 semestre reikės atlikti praktiką, bet vietos jai atlikti pradėjau ieškotis tik spalio mėnesio viduryje. Norėjau pasilikti Danijoje, bet ten nepavyko nieko rasti, tad pradėjau dairytis į Afriką, iš kurios atsakymo taip ir nesulaukiau, o tada ir į kitas Europos valstybes, tokias kaip Ispanija (ten mane buvo priėmę, bet sąlygos nebuvo tinkamos finansiškai), Airiją. Vieną dieną interneto platybėse


užmačiau tokią konsultantų kompaniją yourcareerchina.com, kuri padeda rasti praktikos vietas Kinijoje įvairiausiose srityse, ir ta veikla užsiima jau 7 metus, tad jie atrodė visai patikimi, ir pagalvojau, o kodėl gi ne, taigi yolo, ir nusiunčiau jiems savo CV su motivaciniu laišku. Pagalvojus, norėjosi patirti kažką tokio gyvenime, ko niekada nepamiršiu, atrasti naują kultūra, pamatyti kaipgi gyvena žmonės kitoje planetos pusėje, kokie skirtumai tarp Azijos ir Europos, kuo daugiau galvojau apie idėja vykti į Kiniją, tuo labiau mane ji traukė. Neilgai trukus gavau atsakymą, užpildžiau jų atsiųstą anketą, ir jie pasakė, jog tinku, ir nedelsiant pradės ieškoti man praktikos vietos Kinijoje. Ir greitai ją surado, tiesa, Pekine, o po to ir Čongčinge, bet dėl kai kurių netikėtų priežasčių taip ir nepavyko iki galo suderinti reikalų, todėl gruodžio pradžioje gavau trečią pasiūlymą - Anji mieste, Angel Garden Boutique Hotel atlikti praktiką Guest Officer pozicijoje. Na, laiko jau nebebuvo kitiems variantams, todėl nedelsiant priėmiau šį pasiūlymą, ir reikalai judėjo toliau. Sutartis su mano universitetu buvo pasirašyta, ir beliko tik gauti vizą. Maniau tai padaryti bus lengva...ir klydau.
Grįžęs į Lietuvą, tą pačią parą vykau į Kinijos ambasadą Vilniuje, pateikiau dokumentus, ir pasirodo, trūko dar lėktuvo bilietų rezervacijos kopijos, viešbučio registracijos sertifikato ir universiteto prašymo išduoti vizą...
Kinijos Ambasada Vilniuje

Naujųjų metų išvakarėse vėl grįžau į ambasadą su visais dokumentais, tačiau šį kartą ten jau sėdėjo nebe lietuvė, su kurią aną kartą bendravau, o kinietis. Jis buvo visiškai kitokios nuomonės apie mano vizos gavimą, ir pateikus visus dokumentus, pareiškė, jog aš negaliu gauti vizos, nes vykstu atlikti praktikos, o tokiems dalykams jie vizų neišduoda. Sunervino žiauriai jis mane... todėl po 20min grįžau ir pasakiau,kad aš visai ne praktikos vykstu atlikti, o kaip biznio partneris, padėti viešbučiui savo išmintimi, ar kažkas panašaus :D na ir tada jis paėmė mano dokumentus, pasakė, kad reikia pervesti 42 USD ambasadai, kurie nebus grąžinti,net jei negausiu vizos, o jei negausiu tai per savaitę paskambins. Tai tikriausiai buvo mano nelaukiamiausias skambutis gyvenime, ir laimei, jis taip ir neįvyko, tad po savaitės vėl grįžau į Vilnių ir atsiėmiau vizą... pagaliau! Kad ir kokia keista ta Kinijos ambasada, bet man pasisekė gauti vizą, o po antro vizito jau buvau praradęs viltis, kad ją gausiu.

Kadangi į Kiniją planavau išvykti tik sausio 16, dar turėjau dvi savaites likusias Lietuvoje, kurias praleidau labai smagiai, ir jau buvo gaila, kad reikia išvykti... bet toks jau gyvenimas.

Prieš išvykstant informavau kiniečius,kad atvyksiu į Šanchajaus oro uostą, bet kadangi jis apie 200km nuo miesto, kur yra mano viešbutis, jie manęs negalės pasiimti, todėl reikėjo suplanuoti, kaip nusigausiu iki savo miesto iš Šanchajaus megapolio.. Ir suplanavau, bet viskas klostėsi tikrai ne pagal planą, bet apie tai jau kitoje dalyje..

Anji miesto vieta Kinijoje

No comments:

Post a Comment